Veelgestelde vragen
De installatie verloopt in zes eenvoudige stappen:
Aanvraag via ons contactformulier of een gesprek met ons team.
Inventarisatie & proefopstelling om de situatie te analyseren.
Voorstel & goedkeuring op basis van de inventarisatie.
Uitrol & installatie, waarbij cliënten een welkomstbox ontvangen met handleiding.
Koppeling aan zorgsystemen voor automatische verwerking van gegevens.
Ondersteuning & selfservice, inclusief handleidingen en instructievideo’s.
Voordat wifi kan worden geactiveerd, doorlopen we eerst het onboardingproces. Zodra dit succesvol is afgerond, kan een cliënt binnen 15 minuten via het selfserviceportaal worden aangesloten op het wifi-netwerk. Dit zorgt voor snelle toegang tot een veilige en stabiele internetverbinding. Bij spoedgevallen kan internet met voorrang worden geactiveerd, zodat de cliënt direct verbonden is.
Ja, cliënten krijgen een eigen internetomgeving binnen het bestaande wifi-netwerk, waardoor zij veilig hun persoonlijke apparaten, zoals tablets, smartphones, alarmeringssystemen en domotica, kunnen gebruiken.
Ja, cliënten ontvangen een welkomstbox met een duidelijke handleiding. Zorgmedewerkers hebben toegang tot een selfserviceportaal waarin zij eenvoudig instellingen kunnen aanpassen of veelgestelde vragen kunnen raadplegen.
Ja, naast het standaardaanbod van publieke en commerciële zenders in HD-kwaliteit, kunnen optionele zenderpakketten zoals ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal. Met ESPN Compleet kun je genieten van live sportuitzendingen, waaronder nationale en internationale voetbalcompetities, zoals de Eredivisie en meer. Ziggo Sport Totaal biedt een breed scala aan sportevenementen, waaronder Formule 1, internationaal voetbal, tennis en meer.