

Hoe werkt het?
Bij Mijn Internet zorgen we voor een veilige, stabiele en gebruiksvriendelijke internetverbinding voor cliënten, volledig afgestemd op de behoeften van jouw zorgorganisatie. Elke cliënt krijgt een eigen internetomgeving binnen het bestaande wifi-netwerk van de zorginstelling, zodat de verbinding snel en storingsvrij blijft.
Dankzij de koppeling met de IT-infrastructuur van de organisatie kunnen cliënten probleemloos hun persoonlijke apparaten, zoals smartphones, tablets, spelcomputers en zorgdomotica, aansluiten. Indien gewenst kan ook een alarmeringssysteem geïntegreerd worden binnen deze internetomgeving, afgestemd op de zorgbehoeften.
Naast internet bieden wij een flexibele televisieoplossing. Cliënten ontvangen standaard een pakket met publieke en commerciële zenders in HD-kwaliteit. Extra zenderpakketten, zoals ESPN en Ziggo Sport Totaal, kunnen eenvoudig worden toegevoegd op basis van individuele wensen. Dankzij de koppeling met het zorgsysteem wordt het tv-pakket direct op de juiste locatie geactiveerd. Daarnaast biedt Mijn Internet telefoniediensten aan.
Met Mijn Internet krijgen cliënten eenvoudig en snel toegang tot betrouwbare digitale voorzieningen, zonder gedoe of lange wachttijden.
Hoe gaat Mijn Internet te werk?
01
Aanvraag indienen
Heb je interesse in Mijn Internet? Dien eenvoudig een aanvraag in via ons contactformulier of neem contact op met ons team. Samen bespreken we jouw wensen en inventariseren we de mogelijkheden voor jouw organisatie.
02
Inventarisatie en proefopstelling
Om ervoor te zorgen dat alles perfect aansluit bij jouw behoeften, maken we een uitgebreide inventarisatie. Indien gewenst, plaatsen we een proefopstelling op locatie. Zo kunnen we samen evalueren of alles naar wens werkt.
03
Voorstel en goedkeuring
Op basis van de inventarisatie en proefopstelling stellen we een op maat gemaakt voorstel op. Na goedkeuring starten we met de uitrol van Mijn Internet.
04
Uitrol en installatie
Welkomstboxen voor cliënten: Elke cliënt ontvangt een welkomstbox met een handleiding die volledig is afgestemd op jouw zorgorganisatie. Deze bevat duidelijke stappen om internet en/ of tv eenvoudig aan te sluiten.
Installatie van apparatuur: Onze apparatuur is ontworpen om zowel draadloos als via een vaste verbinding te werken. Onze dienstverlening is bewust vereenvoudigd, zodat zorgmedewerkers (en cliënten) de installatie zelfstandig kunnen uitvoeren. Hiermee stimuleren we zelfredzaamheid en gebruiksgemak. Voor wie extra ondersteuning wenst, bieden wij de mogelijkheid om de installatie op locatie te verzorgen.
05
Koppeling aan zorgsystemen
Onze dienst wordt gekoppeld aan het zorgsysteem van jouw organisatie via een API. Dit stelt ons in staat om belangrijke gegevens, zoals adreswijzigingen, automatisch door te voeren. Dit bespaart tijd en vermindert administratieve handelingen.
06
Aftersales en ondersteuning
Eigen portaal: Zorgmedewerkers kunnen terecht in ons selfserviceportaal voor veel gestelde vragen, uitlegvideo's en instructies. Denk bijvoorbeeld aan wat je moet doen als een cliënt verhuist.
Handleidingen en video's: Alle handleidingen worden aangepast met jouw logo en huisstijl. Onze uitlegvideo's helpen cliënten en zorgmedewerkers met eenvoudige instructies.
Vragen en support: voor vragen en support kunnen zorgmedewerkers terecht in het selfserviceportaal. Naast schriftelijke ondersteuning bieden we ook telefonische en digitale ondersteuning voor alle vragen.